1993



Nyduschad, mätt och weak. Hemkommen från en något ovärd fotbollscup där vi fick spela två matcher à 10 minuter, eftersom vi vann vår första match på w/o. Det var väl egentligen helt okej, bara väntetiden (typ två timmar) som sög, de borde haft fler planer öppna. I vilket fall som helst spelade vi sista matchen 1-1 mot Jensen, fyfan! De spelade fult som tusan. Inte alls kul. Min vad är just nu mörbultad och jag antar att det gäller samma sak för Davids smalben...

Funderar på att:
1. Göra läxor
2. Tumblr
3. Sova + film

Det är ganska tufft val måste jag säga. Kanske blir blandat!? Nej. Never gonna happen.
Sova är dock en punkt som har många fördelar då jag känner att sjukdomssyptom är på väg. Kan inte bli sjuk nu, ska ju hajka på tisdag!



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0