1,2,3,4



Finito. Done. Klar. Färdig! Jag är klar med min Maths portfolio! Helt underbart. Bara min härliga svenskauppsats kvar nu alltså. Klockrent :)
Ja, jag ville bara skryta lite. Och medans jag håller på kan jag ju meddela att jag börjar efter lunch imorgon och har enbart två lektioner. Kommer bli superduper härligt.

Åh, blev verkligen super lycklig när jag skrev ut min underbara matte<3

I vilket fall som helst tänkte jag nog meddela att det blir tumblr framåt sommaren då man inte blir distraherad från att göra läxorna, eftersom Tove är en sådan förespråkare :) plus att det är underbara bilder där.
Ska binda ihop mina papper nu.


/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

skoj att du slapp franskan ^_^

2011-05-11 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0