Tar en tur

Stjärnparaden, torsdag och fredag, arbetsdag var 13-14 timmar, nice. Dagen startade kl. 8.00 i Hallsberg där jag fick deltaga i EN match på Järnvägencup eftersom jag fått information om att Paraden, idag, skulle träffas kl. 13.00. Det var tyvärr fel, så en match till hade jag allt kunnat spela. Menmen, kl. 17.00 blir det Paraden på Hjalmar Bergman teatern, inte fullt fel och efter det blir det Ivy för att träffa min wonderful vän Carl som är hela 18år! Supernice liksom. Sedan, äntligen, tyvärr under sista Stjärnparadsfesten (sadface) bär det av till det varma, vackra, underbara Grekland där en vecka ska spenderas med de av kvinnligtkön i den närmaste av familj.

Nu borde jag göra klart min horrible svenska uppsats som måste skickas innan jag far min kos till ett land utan svenskt tangentbord. Annars lär min svenskalärare avsky mig för all evig tid (ett år) framöver.

Men, sommarlov. Mätt. Varm. Shorts. Trött som tusan. Konfunderad. Förväntansfull. Ord som beskriver tiden just nu.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0