Statisk statistik

Tycker att min statistikkurva är rätt så häftig, i mönstret.

Igår, som sagt, vaknade jag tidigt för att vara i Hallsberg klockan 8.00, spelade match, tog bilen hem, duschade, uträttade ärenden eftersom mötet blev inställt och sedan bar det av till teatern vid femsnåret. Kalas liksom. Föreställningen var bra, väldigt mycket omstart och puss och sådana saker, så skådespelarna lost their lines ibland, men så illa var det inte. Ljudeffekterna, måste jag påstå, var klockrena :) hehe... Ska bli kul att höra om kvällen eftersom det blir någon helt ny som ska satsa på tryckandet av play etc. Jag hoppas denne person klarar sig galant. Anyhow, efter föreställningen var det pepp ute på gatan men väldigt fina (läs grova) ramsor. Sedan drog jag och Linnea oss mot Ivy eftersom vi skulle träffa folk där, (Calle är ju 18 nu) :) Halsade öl, satte oss på uteserveringen, tog oss in igen, satt med massa paradare. Satt där tills det stängde, efter det fick den nyktre Martin skjutsa hem Saleen och mig. Snällt. Sov hos Martin.

Intressat läsning eller? Nej. Menmen, jag har packat och skrivit urusel uppsats. Jag ska resa. Hejdå.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0