Måndag

Ful bild på phettfina gossar i kilt <3



Tjockar djungelvrål i soffan efter en sjukt nice dag. Tog bilen till Karlslund för lite träning, körde 1.25km som uppvärmning, startade femman och spanade in några lagisar! Kutade ikapp dem och sprang med Lisa på cirkus 25 min, ganska nice. Kom in i andra andningen helt underbart. efter typ nära-döden upplevelse de första 2km. Askalas med lite fys på det, skippade armhävningar/överkropp och satsade istället på mage/core och spänst.

Tidigare idag har jag sålt glass och tryffeltårtor på Pralinen på Järntorget, härligt. Behövde dessutom bara jobba förmiddag vilket var soft. Tog en tur på stan men fann ingenting woow.. eller jo, en sjuktskön tröja på Monki (det är rea, så det är okej att titta kläder där), men jag handlade ingenting. Gick istället tillbaka till Pralin på Bondegatan och hängde där hela eftermiddagen.

Om vi ska gå tillbaka ännu mer kan ju bara påstå att min helg har varit helt otroligt underbar. Utgång med killarna i fredags (startade på Ivy, slutade på Frimis). Lördagen, häng i Hästhagen med paradare och sedan vidare till Ivy med Edvin, Puppy och Juuuulia! Bad i Svartån och sedan en cykeltur hem till Edvins kusin där vi crashade i soffan.

Det var nice.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0