It's over



Sitter i vårat lilla kök och ser vinden susa i trädtopparna där utanför. Visst är det varmt, visst är det soligt (till och från) men nog blåser det storm. Men vad gör det egentligen, när det idag var sista dagen för mig i skolan. Nu var det slut på tvåan, dock inte inlämningsuppgifter, men lektioner. För på söndag drar vi iväg till Grekland, där vi kommer att spendera en hel vecka. Härligt. Behövligt. Det har varit kaos senaste dagarna. Inlämningsuppgifter, prov, handboll, hajk, svek och massa annat, men nu är det inte mycket kvar. Jag har två kemigrejer och en svenska uppsats som måste in, Stjärnparaden som ska jobbas på redan imorgon, samt handboll.. Sedan, äntligen, söndag. Hejdå Sverige och hej varma Grekland.

Jag vet inte. Jag har inte så mycket att säga känns det som. Jag tumblar mest heh. Dock har jag inte riktigt vågat börja lägga upp mina bilder där, utan google is your friend. Finns tusentals härliga bilder som bör delas med omgivningen. Helt underbart. Och utan text. Bara reblog, post. Lovely.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0