Back on track



Hemma från ett underbart vackert och varmt Grekland, snäppet brunare och boss över fina, härliga Scen och teknik (tack så otroligt mycket Jocke<3)! Veckan har varit helt otrolig fylld med massvis av bad både i hav och pool samt dykning, besök i fina gamla Rhodos, taxi turer, underbara stränder, mat i ton, greker, tzatsiki, vitlöksbröd och mysiga drinkar. En hel familjeresa blev det, fler än beräknat (tur att vi inte bodde på samma ställe), vi var ju såklart jag, mamma, systeryster, moster och mormor sedan var mormors syster Mariette där tillsammans med sin man Benny och deras dotter Madeleine med sin kille Andreas, plus mormors andra syster Marie, hennes man Svenne, deras dotter Susanna, Svennes son Lasse, Lasses fru Sofia och deras små tvillingar Isa och My. Snacka om att det var highlife den dagen vi ALLA var ute och åt middag tillsammans i gamla Rhodos.
Menmen, vi umgicks mest med Mariette och Benny och det var ju inte helt fel.

Nu ska jag börja fokusera på läxor, extended essay och annat sådant där viktigt eftersom seglar lägret i Grythem tyvärr blev inställt :(
Försöker finna lite long-day alternatvit short-day plants som jag sedan kan införskaffa för att börja mitt underbara, avancerade, time taking experiment!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0