Varmare strumpor hade inte varit fel..




Hemma från skolan, bussen kom försent som vanligt och chauffören kunde inte köra for schizzzzles. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mina kära böcker och göra mina läxor så att jag endast kan koncentrera mig på hanbollen ikväll :)

Yes, jag bjuder på en avlång giraffbild på mina kläder. Mitt lilla huvud ville inte fastna på bild. Dock må jag säga att "my socks are better than yours".

Off I go, ciao.


Update 22.32:
Har pluggat noll körteori men varit tvungen att göra internet tester! Hell yeah, jag suger. Underkänt i alla tre hittills, dock har jag 48/70, 49/70 och 50/70 utan att plugga. Så ska banne mig ta mig i kragen och läsa i min kära körkortsbok.
Helgen<3bil. Ovärd uppdatering, men det var ett tag sedan jag gjorde en, hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

(y)

2011-01-27 @ 09:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0