'ello

Skola, körlektion och busstrubbel idag! Nice.
Vaknade, fick skjuts till skolan, hade franska (kl.8), inga lektioner, lunchade med älsk på BK (yes, tjooockisar), tillbaka till skolan för matte, helt inne i matten så glömmer bort att jag har körlektion, läraren ringer, springer dit på fem minuter, kör (får beröm), tillbaka till skolan, ekonomi till fem, bussen.. Bussen skulle komma 17.13 efter många minuter stod det 13.28. Då sket jag i min nummer 24 och tog en ful röd buss med nummer 5 på. Där satt en konstig gubbe och tittade (yes, det syns i fönstret när det är mörkt ute och ljust i bussen). Min dag!

Okej, igår var det middag och bakning också. Det var hur mysigt som helst och vi gick alla upp minst 3kg då vi åt förrätt (kräfttoast), huvudrätt (oxfilé, b-sås heh kan inte stava, frites), efterrätt (glass eller crème brulée). Mums. Efter det gick vi till Behrn hotell en stund och tillslut hem. Vid halv tolv låg jag i sängen med Martin. Dead i morse, indeed.

Bilder från gårdagen kommer here.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0