SpAm

Hade sovmorgon i morse (hjärta). Otroligt skönt, dock gick jag upp åtta för att fixa lite icing till mina regnbågsmuffins som skulle bjudas på på klasstimmen. Först gick det åt helvete, men på något vis lyckades jag få till den, blev lite fina foton som kommer komma upp. Efter det skola, med två riktiga lektioner och fika. Sprang till bussen med Niklas och vi satt och diskuterade skola hela vägen hem (yes, neeerds). Kom hem och läste Brott och Straff, somnade.... Vaknade när mor och systeryster kom hem (16.15) och insåg att min träning börjar om en halvtimme!? Bytte om och övninskörde dit, där det blev spel med killarna.

Nu har jag lekt som tusan med mormors macroobjektiv! Ihhh. Det är roligt som tusan. Så det här inlägget kommer vara bildspam! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0