Så nära slutet

Gissa vem som har varit tjockis hela lovet!? -Ohyes, me! Har ätit och ätit och ätit och ätit... Godis och mat, illla. Men imorgon drar det vanliga igång igen med skola och träning, kommer bli super. Jag är även massasugen på att få till "engångskamera" inställning på min kamera, om det går (?), hoppas verkligen på det, det blir liksom så härliga bilder av det. Jag gillar verkligen färgerna i det, när man kollar på bilder från när man var liten, ååhh, supermys! Så ska googla och se vad jag finner.

Nu ska jag vara lite småduktig och göra läxor (tror jag). Uppdatering kommer senare. Ciao

Update 21.48:

Hihi. Har gjort klart Revision Through Diagrams nu! Är överdrivet stolt över mig själv. Synd bara att det i princip endast är ekonomi läxorna som har blivit klara, hehe. Men planering är ju min starka sida... not. Ska kanske göra lite fler ikväll? Blev sådär småtaggad på skolan igen, fast nej? Vem försöker jag lura, hehe. Jag kommer fortsätta med att skjuta upp allting *tummenupp* för mig!
Martin frågade förut om jag ville ha nattligt besök igen och visst vill jag inte tacka nej till det, därför har jag smsat hela klassen för att få reda på om det är HL eller vanlig matte imorgon, troligtvis vanlig :( Och eftersom jag börjar åtta tänker inte jag sitt uppe till två för att vänta på en berusad pojke! Hur mysig han än må vara.
Ihh, jag är lite nervös inför skolan! Insåg jag precis. Back to buissness liksom, med allt folket, ämnen, lärare, skitväder, träning. Vår please kom! Hm, nej nu ska jag kolla lite kläder på internet. It's nice.

Ha det*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0