Let's celebrate, it's friday!

Letar ekonomiartiklar, roligt? - Nej, inte alls. Suck, men det måste bli gjort. Sedan ska en hääärlig analys göras och predictions+conclusion mm. ska skrivas med cirka 650-750 ord, naajs. Har skrivit upp en planering, först står ekonomi (of course), sedan engelska (ska åtminstonde börja lite på uppsatserna), kemi (labbrapport plus läsande), matte (läxor som ännu inte är klara), svenska och engelska (läsa Brott&Straff och The Bride Price, bleh). Nejmen trevlig fredag? Det blir ju åtminstonde ett sjukt bra lov när jag väl är klar, måste jobba gärnet idag eftersom jag ska vara vovve vakt i morgon.

Nä, bbc.co.uk och cnn.com kallar. Update to come, a plus tard.

Update 19.31
:
Seriöst jag hatar mig själv. Har inte fått några läxor gjorda, det är banne mig illa.. Varför valde jag ekonomi? Jävla tönt jag är.. Suck. Jag är på uselt humör med tiomiljonerbiljoner tankar.. Dessutom är jag så mätt att jag har ont i magen. What is love? Stå på egna ben. Fylla 18. Växa upp. Vara liten. Bo själv. Ingen alls. Dumpa. Bli dumpad. Hitta ny. Hitta tillbaka. Hitta fel. Hitta rätt. Göra om. Göra si. Göra så. Vara kär. Tappa känslor. Sakna. Vara saknad. Man ska inte blogga för omvärlden när man har mycket "going on" i skallen. Då ska man skriva dagbok. Dags för det.. En hemlig en. Mycket hemlig.


Update 21.24:
Ingenting gjort, kollar bloggar. Har funnit tumblr.com men jag förstår inte riktigt grejen med det. Skulle aldrig skaffa ett eget account men tittar gärna in andra trevliga själars mediaupplägg. Har även insett att jag är mycket bättre på att skriva på engelska än svenska, vilket är skandal då mitt modersmål är svenska. Engelska skolan + IB har förstör mig. Jag undrar hur Sv, SL A1 kommer att gå. Speciellt uppsatsskrivandet som just nu är på lägre nivå än för en femte klassare.
varför har bloggandet lyckats bli ett så stort fenomen? Jag förstår det inte egentligen. Vet inte ens varför jag bloggar. Jag vill liksom inte göra reklam för mig själv (vill inte bli granskad, utpekad som en töönt hehe), länkar mig helst inte, inte så att det skapar uppståndelse i alla fall. Värt med en blogg? Nej egentligen inte. Men eftersom jag är mainstream, fast nej, eftersom jag haft en blogg tidigare och tyckte att det var ganska mysigt blev det en ny. Dock var hejhallon mycket mer besökt än den hära.

Det urartar med text. Let's dance kallar (typ).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0