Kicking ass with Kick-Ass

Sitter och tittar på Kick-Ass samtidigt som jag försöker undanröja lite av mina fina läxor (suck). Anyways jag trodde att Kick-Ass skulle vara en rolig barnkomedi typ, men den är banne mig brutal med massor av mord och blod, knark osv. Men det är ju dagens samhälle, dagens New York, superhjältar och rädda världen på något bissart sätt. Hujedamig, det är en film att se, den är speciell. Har dock inte sett hela ännu hehe.

Det är 2a januari, söndag. Snart börjar skolan, vet inte om jag ska gilla eller ogilla. Tycker itne att skolan är sådär superduper rolig just nu, men det blir nog bättre snart. Hehe, och dessutom fyller jag 18 om några månader, endast 72 dagar kvar. Åhh, det lär ju bli bäst, då är man ju vuxen.

Hm, det vore awesome att ha en superhjältefest ju! Alla skulle klä ut sig till superhjältar och man får ta på sig massor av roliga kläder aww. Typ silver tights, rosa shorts, tighta tröjor, masker eller bara massvis med smink i ansiktet, fina håruppsättningar. Det vore ju askalas. Sedan pris för den som har mest fantasifulla utstyrsel, eller mest kreativa, så man verkligen får folk att klä ut sig. Det är det sämsta med maskerader, folk vill inte klä ut sig, eller endast väldigt lite. Är det maskerad så är det, om alla klär ut sig blir det ju inte så himla pinsamt ehh? :)

Nog om det, funderar på om jag ska leta reda på sådanna där roliga (inte mycket) facebook note surveys och kanske ladda upp en här, fast nä. Det lär ske när jag inte har någonting annat vettigt för mig. Nu måste jag ju återgå till mina härliga ToK frågor, dock förstår jag inte den frågan jag är på :(
Help? Kanske ska kolla google. Vi får se.

Ha dä' bäst.

Update 18.09:
Kick-Ass var sjuk. Den var brutal, skum och what not, vet inte om jag tyckte den var bra eller inte. Anyways ´nu sitter jag hos min far i soffan och kollar på Huset Anubis, eller nej, egentligen håller jag på att mentalt förbereda mig på att börja med mitt hemska ekonomiarbete. ToK är i vilket fall klart nu, vilket känns asnajs. Inte lika mycket läxor kvar (tummenupp). Hmm, sitter även och väntar på ett sms från Linköping (eller nej, egentligen inte, speciellt inte om du läser det här). Sitter faktiskt och väntar på att någon ska göra mina läxor åt mig! Vore ytterst tacksam för det, hehe. Nej, nu ska jag fortsätta med det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0