Im no superman

Hemma från skolan, nice. Började kl. 8.00 som vanligt  med engelska och sedan blev det lite kemi, CAS, lunch, kemi, biologi och tillslut mysmöte i Stjärnparadsrummet. Strukturerat möte? Nej, men en sisådär 35 min tog det i varje fall, hehe. Fick dessutom veta att det sitter en bild på mig i rummet, det var ju lite småpinsamt, fast ja, jag kan skylla på att den är gammal :)
Nu ska jag skriva my wonderful English Written Task *gråter lite*...

Hihi, om inte jag varit så sjukt snäll hade jag facerapeat Martin eftersom han inte kan logga inte kan logga ut från facebook.. Men samvetet tog överhanden...

Åh. Jag vill ha dessa jeans (A) --> http://www.cheapmonday.com/collections/collection-aw-2010/jeans/tight/tight-blue-acid/0/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0