Highway, driveway

Om en vecka börjar skolan (suck). Måste göra klart alla läxor innan dess, lite smått panikångest. Vet inte heller var jag ska börja någonstans.. Kanske ska köra på kemi ett tag och göra ekonomin när jag får kontakt med omvärlden? Hmmm, tåls att tänkas på.

Har övningskört hela förmiddagen (motorväg, stadstrafik, parkering, you name it), det var riktigt nice. Sedan blev det rehab. Mina skulderblad sticker inte längre ut så mycket utan musklerna har blivit starkare, dock är mina axlar överrörliga det är ju askalas, betyder att jag måste träna upp musklerna dubbelt så mycket... Nej, ska banne mig ta mig i kragen, fixa mina läxor och pallra mig ner till gymmet för att få någon träning gjord. Ska dessutom lära mig planera, gillas starkt.


Okej, min planering börjar med att slita mig från blogg.se och facebook.com och istället fokusera på kemiböckerna, sedan ekonomipapprena och MÖJLIGTVIS hinnas ta en titt på google.com för att hitta förslag till hääärliga EE förslag. Like.

Simma lugnt


Bjuder på en random bild (första jag hittade) från 08. Bruna ben hade man i vilket fall

Update 18.18:
Hey, I'm bloated. Träning om ciruks 1h40min, taggad? Nej, inte alls faktiskt. Sitter nu och tittar på Scrubs, procrastinating mina läxor ännu en dag, ja(!) jag suger. Okej, det var en ganska ovärd uppdatering då jag inte har något vettigt alls att skriva. Mer än att Scrubs faktiskt är väldigt bra. Eller det beror på vilket avsnitt of course, men det här avsnittet är det.
Peace.



Update 22.48:
Hemma och färdig duschad från träningen, askalas. Det var faktiskt helt okej, började med fys med killarna. Först doppboll (killar vs tjejer), sen blev det springa fram och tillbaka tre gånger, göra en övning tex någon form av armhävning, tre gånger till, ny form av plankövning, tre gånger till och någon form av planka med grodben (svårt att förklara). Sedan blev det stationer, mycket benövningar. Tillslut in i hall, med skott och teknik, och allra sist match (blandade lag). Fyfan vad rooligt hehe. Spelade kant, och lyckades med typ tre mål. höhö (spelade kanske 10min en kvart). Okej, förlåt, det lät som skryt.... Men jag är bara stolt eftersom mina axlar känns som skit. :( Vilket de faktiskt gör nu när jag sitter här med.. men what the fuuuck, handboll in my <3.

Natt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0