Heello, Im crackin'

Sitter med en tandborste i munnen, läxböckerna bredvid mig och pyjamasen på mig. Eller pyjamas och pyjamas; rutiga mysiga byxor och en vit t-shirt som det står "I found Jesus, he was behind the couch" på (indeed David&Goliath). Åh ikväll är det Föräldrarfritt på femman, skulle sjukt gärna vilja se ett avsnitt, det är ju helt siiick. Sätta in små barn i ett hus där de får sköta allting själva, kan inte bli mer en kaos. Såg på reklamen att flickorna testar att röka, pojkarna snackar hämnd och några försvinner ut i skogen. Nej, typiskt britter att komma på ett sådant program, det är typ en barnversion av BigBrother.. Barnen som deltar lär ju vara halvt förstörda i resten av deras liv. Kl. 20.00 ikväll på 5an för den som vill se, själv ska jag fira Emma som blir hela 18år :) (istället för träning höhö, men eftersom hela laget ska fira, gör jag det med :)).

Är det bara jag som börjar vända på dygnet så här i slutet av lovet? :s Jag har gått och lagt mig hyfsad tid hela lovet och så nu helt plötsligt har datorn ännu en gång blivit min kärlek och sena kvällar en bieffekt av denna kärlek. Illa, skolan börjar på måndag och sömn är A och O. Äsch har ännu lite tid att fixa till det och hinna med alla läxor.

Ja, blogga på morgonen är inte riktigt min grej men datorn stod på så why not.

Acha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0