Franmark


Äckel öga... Har inte någon ny bild så fick leta lite i arkivet av bilder och fann denna.

Hade myskväll med Martin igår, vi tittade på Toy Story 3, Simpsons och mös, hade inte träffats på hela veckan. Komiskt att vi inte kommer träffas på hela två veckor nu heller, men men. Iaf, vaknade upp hos honom, sedan kom mor min och plockade upp mig, övninskörde, hämtade grejer, handlade och tvättade bil. Kom hem, hade missat första halvleken av Sverige - Spanien, men fick se andra.... förlust, 24-23 :(

Nu spelar Frankrike - Danmark  sin guldmatch och jag ska skriva klart franskan till imorgon.

Ciao

Tillägg: Bilden är oredigerad och jag är klar med franska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0