Filkväll utan film

Hemma från Elvira. Traditionell filmkväll skulle det vara, dock tvivlar jag på att vi kan kalla det filmkväll. Vi hade visserligen hyrt 6filmer plus att andra människor hade med sig massor av andra/egna filmer. Inte nog med det kollade vi endast på tre filmer (?). Vi började med Piranhas 3D som var ytterst suspekt och vääääldigt dåligt gjord, men den var rolig, sen kollade vi på Instängd (tror jag), ettan, den var sisådär. Efter det spelade vi varulv och satt och snackade skit, tillslut satte vi på ännu en film (som jag somnade till) Rec, dok skulle jag vilja se hela. Ja, så har väl sovit mellan 05.30-10.30 (yy'. Now it's time for homework.

Bilder will come. Senare.

Howdie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0