Feeling Grooovey

Bloggar från mosters lägenhet, grejt! Högst upp i huset, megastor TV, bubbelbad, bastu, de har allt. Jag och systeryster ska vara hundvakt åt Jackie (she's such a cutiepie, stor som ett hus men tror att hon är en minivovve). Ekonomin börjar arta sig, sitter och skriver på den nu, hoppas bara att min lärare gillar den :3

Det är lördag idag, imorgon är det söndag.. Sista dagen på lovet. Sen är det skola fram till vecka 8, yes, it's gonna be hell. Och dessutom måste jag börja plugga körteori :s Vi pratade om det medans jag övningskörde idag, att jag kanske inte behöver ta det direkt när jag fyller 18 utan kan vänta lite... Men nej, jag ska göra mitt bästa, det vore nog den allra bästa födelsedagspresenten, ett körkort, fatta vad nice. Eiiii (tjejskrik), jag är taggad.

Ohnoes, Two and a half men... Hmm ekonomi eller tv, tv eller ekonomi. Äsch, jag är tjej jag kan multitask!

Au revoir


Update 22.42:
Läraren kysser eleven på TV, det urartar. Har varit ute med vovven ännu en gång och sitter nu och chattar med Siri. Tänkte mest uppdatera för att säga att jag är klar med ekonomin och för att rekommendera bloglovin.com. En sida där man kan följa de bloggar man gillar och man se även där om det finns nya inlägg eller inte, så att man slipper gå in på allas bloggar hela tiden (yes, im a lazy chick).
Tänkte även meddela att jag jättegärna vill åka utomlands, nu? -Ja tack. Sol, värme, starnd, foto, frukt, utomlands. Snäääällllla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0