Feeetfrukost

Hemma hos mor min. Gårdagen far finfin, hade roligt trots att de flesta var Tullängare. Skulle egentligen sova hos Martin igår men eftersom det bussarna hade slutat gå och vi fick åka med Mysan och Peo var det lättare att bli avsläppta hos far min. Vaknade ganska sent imorse, så därför drog vi till Max och tjockade i oss frukost/lunch burgare (fyfan vad gross). Sen blev det en sväg på stan, där jag efter en stund blev lämnad av min såkallade pojkvän, jag gick runt lite själv för att vänta på mamsen och mötte då Saleen och Adam.

Nu såhär på eftermiddagen/kvällen har jag även skottat snö, rensat garderob och bett om att få Microsoft Word så att jag kan göra mina helvetesförbannadeidiotiskajävlaskit-läxor.

Jag satt i en busskur och väntade på mina kära flickor i ungefär en timme igår och då fanns det en enorm poster för Let's dance med Jessica Andersson och Hannah Graaf på. Har någon mer än jag reflekterat över att Hannah Graafs namn är ganska roligt, kolla in stavningen på Hannah, två h:n, två a:n och två n, hur vanligt är det liksom ;) Kom även att tänka på att Let's blir Stel baklänges, så därför gör det ju ingenting att de som är med i programmet sometimes är lite väl stela, jag menar, it's in the title eh? Okej, helt random, osmart och whatnot. Men nu ska man kanske koppla in externa hårddisken? eller inte.

Hejrå!


Update 00.31:
Jag har nått som inte du har! - Jag har en underbar pojkvän som visserligen väljer alone time, sin säng och sport framför mig, men som ändå är världens mysigaste och finaste. När han sätter den sidan till vill säga. Ojdå, kanske inte ska skryta så mycket om min sexayman, folk har en tendens att bli avundsjuka. Puss<3



Trollbild var det här. (Mina läppar ser weird ut, men det är bara för att jag inte ler utan typ biter mig i läppen, jafjortis).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0