Error, error, no picture found

Hemma hos pappa igen, och jag hade verkligen glömt bort hur sjukt dålig/seg/ofunktionell min dator är... Men vad gör det när jag endast ska stirra på ett Word dokument och skriva ner kemiska formulas och annat gottigt. Btw, om det är någon som känner till formulan för sirap får han eller hon gärna dela med sig! :)

Ska ta mig en till liten oval hårig brun mumsbit aka kiwi från köket, vitaminer! Det blir topnoch tillsammans med labbrapporten :)

Wish me luck,


Update 21.02:
Det blev en kiwi till som kvällsmat. Mums... Ja, nog har det blivit en nyttig dag med flingor+frukt, grönsakssoppa och 3 kiwi. Anyways, det var inte det jag skulle skriva om... Proffs på excel sökes!? Eller proffs och proffs, någon som behärskar program helvetet och kan hjälpa mig med mitt diagram! Snälla?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0