+

Har massor med problem med en matte uppgift nu, väldigt frustrerande att mitt svar är EXAKT fyra gånger mindre än svaret i boken, helt klart bäst. Jaja, som underförstått var det första dagen i skolan (like-not), men vad gör man inte, är egentligen bara 2 riktiga terminer kvar nu (like!). Fast jag är otroligt ledsen att den enda dagen jag slutar tidigt, onsdagar, kommer Broadley troligtvis ta ifrån mig och sätta ekonomi där från 15,30-16,30 die. Okej, ska göra läxor nu, kanske update senare.
Tchüss.

Update 22.48:
Ny duschad och ren, mums. Träningen var okej, känner sisådär i halsen och känns som jag har en dålig kondis, men annars var det roligt. Match med killarna igen också, hehe, gjorde mål från högerkanten (nice). Fast mina axlar sugertumme fortfarande :(
Och matten lika så, suck. Hehe, jag fattar inte uppgiften? Hur svårt kan det vara? Jo, hittar man inte ens svaret på google är det någonting sjuuukligt fel, google har everything.
Back till matten min kärlek och passion<3
I lajk Mondays!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0