"Du är väl singel?"

Bästa webcamen?! -Nej.

 

Hei, bjuder på en småful cambild för jag är så sjukt lat att jag inte orkar ta fram min fina 400D. Hade en ohnej, hemsk upplevelse på bussen idag. Som vanligt var det tjockt med folk och en äldre man satte sig bredvid mig, han börjar små prata, tror att jag är 20 och går på universitet eller jobbar, han tror att jag är fattig (?) eller att jag bor ensam med min mamma och därför har svårt med pengarna till körkortet... Han maler på och frågar en massor och börjar tala om en det ena en det andra, så säger han "Vad ska du köpa för bil då?" och jag svarar att jag inte vet och att jag lika gärna kan låna mamma eller pappas eftersom det blir billigare, då skrattar han och säger "skaffa dig en karl med bil, hehehhe, du är väl singel, jag har precis köpt ny bil"... Bör tilläggas att han innan dess sa att jag borde skaffa mig en pojkvän som har haft körkort i fem år som jag kan övningsköra med.

 

24 brukade vara safe and sound... Nu undrar jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0