Det var bättre förr


Såg bilden och insåg att jag vill tillbaka till Usa. Semester? Ja, tack.


Fick sluta tidigt idag! Redan innan lunch, men var social och gick hem efteråt. Dock sitter jag nu med min franska uppsats som går sisådär, vet inte vad jag ska ha med för fakta, plus att det inte finns så mycket mer att ta med, men jaja...
Hade dessutom varit mysigt att ta sig en sväng på stan, Hindersmässa och grejer. Fast nä, Im lazyyy.

Måste även påpeka att Trolltider spelas i bakgrunden! Att julkalendrar var så sjuuukt mycket bättre förr, helt otroligt. Tänk på alla som har varit Albert och Herbert, Greveholm, Trolltider, Teskedsgumman och massor med flera.. Vad är det nu? Skägget i Brevlådan, En Decemberdröm och andra konstigheter. Förr var det iaf underhållning för hela familjen, nu gör de dem ju bara konstiga och för småttingar. Ogilla. 

Au revoir  

Update 19.06:
Min kväll är gjord om Sverige vinner! Bästa fredagskvällen på länge, spenderas i soffan hos far min framför TVn. Sverige-Frankrike. Vi ligger dock under just nu.. Men vad tusan, tiden är inte slut och Ekdal och Carlén är våra räddare, det kanske går vägen. *Hållertummarna*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0