Come closer

Slutade skoldagen med HL biologi idag, vi tog blodprov!! Hehe, vi hade ingen aning om att vi skulle ha labb och så kommer vi dit och våran lärare säger "Jo, jag ville inte berätta om labbet igår, ville inte skrämma iväg er" heh, ja.. Sticka hål, blanda blod med olika grejer för att se vilken blodtyp man har, nice. Jag fick även bekräftat att jag har sjukt dålig blodcirkulation, var tvungen att sticka två gånger eftersom det inte kom något blod. Menmen. Jag är troligtvis (enligt skoltestet) B-, vilket just nu är väldigt udda då min mor tror att hon är A+ och pappa säger att han är 0+, alltså tekniskt omöjligt?

Nu har jag gjort mer än hälften av matten och ska snart göra franska orden innan jag drar iväg till Eyra för att springa ute med flickorna. Det kommer vara glashalt och iskallt. Men, antar att jag behöver träning för att kunna koncentrera mig.

Åhjustdet! Ska även chilla med mitt makroobjektiv nu, peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0