Ain't no sunshine when she's gone

Hemma från en övningskörningstur till tippen, byebye julgranen @pappas. Det var spårigt som tusan och sikten var skymd av all vit snö som föll från himlen (hejlivsfara). Det lär ju bli mäkta halt när det regnade i lördags, frös på och nu pudersnö. Undrar hur många gamla människor som kommer bryta lårbenshalsen* i Örebro (?).
*Fotnot*: Det är natural selection att äldre bryter sina lårbenshalsar, människan är varken byggd eller skapad för att leva så himlans länge som de flesta försöker, därför försvagas lårbenshalsen ju äldre man blir för att öka risken för död (only the strongest will survive).
Okej, ja, biologi börjar bli ett av mina bättre ämnen, brukade dock vara med hatämne...

Snart vankas det mat i våran lilla lägenhet, jag har ont i vader och rygg+nacke, det är mörkt, snöigt, och jag orkar inte göra läxor. Plus att det verkar som att halva Sverige, eller i alla fall Örebro är på väg utomlands, till något soligt land i södern... Nejdå, jag är inte alls avundsjuk.. Själv väntar jag på att få höra pappa berätta om det blir USA eller inte, orkar inte tjata, han lär ju berätta någon dag... Förhoppningsvis ikväll... Annars ber jag systeryster fråga :D (höhö).

Nae. Facebook kallar. Eller egentligen inte, vill bara ha en ursäkt för att sluta skriva. There will be updates later on, hoppas jag. Fast, jo. Jag vet att det kommer det.

Ciao mi amigos.

Bild från Pakistan (08), och längtan till soliga länder.


Update 16.39:
Kom att tänka på min gamla blogg hejhallon, fast nääää. Det var inte det jag tänkte skriva, nej, har precis kommit hem från ännu en körtur och nu var det då ännu snöigare. Vill också tillägga att denna dag har varit en awful, hemsk, fatty, slappardag :( mår dåligt över att jag ingenting vettigt gjort, utan bara suttit i den här soffan, ätit, druckit, datat (uppfunnet verb)... Heeellllo lazybum. More updates are soon to come.
Bbye


Update 18.27:
Alltid två, alltid i förbi farten, sen, snart, senare... Ja, det är så härligt att nästan alltid vara andra valet. Liksom sjukt kul. Men då får man syssla med annat, och strunta i det, ta det för vad det är, gamla avsnitt av Sixteen and Pregnant. Stackars småflickor. De får ju söta bebisar i alla fall. Nej, ska återgå till tvn...



Update 22.08:
Chubby Rain på tv, någon mer än jag som tyckte att den lilla gråa tofsen Steve Martin hade i början var otroligt löjlig? Fast nu är den borta hmm, jag måste missat något. Ohyes, har även proppat i mig tonvis med clementiner. Ont i magen? Som in i helvete, jaa. Nu blire film och mer procastination.
Ciao






Kommentarer
Postat av: Anonym

Halååååå det kan ju du göra du är ju nästan vuxen ;D

2011-01-04 @ 13:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0