2011

Saigon+tre hyrda filmer+2011, lördagsmys helt enkelt.
Jaha, då har man precis kommit hem ifrån landet där vi har spenderat nyår. det var väl helt okej, sjukt god mat var det i vilket fall. Efter tolv blev det väl sådär och jag hamnade i soffan framför Jurassic Park medans alla andra var och bastade (kul? - tveksam). Annars var det askalas, innan. Vi åkte dit redan den 30de och käkade tacos med alla som var där, 31a började med utedag för att förbereda inför kvällen och sedan var det feest, med skoter och grejer.

Jaha, 2011... Vad händer då? Är det sista hela levnadsåret? 2012 på ingång heh. Nejmen 2011 blir nog snäppet bättre än 2010, får vi väl iaf hoppas på.

Anyhow, ska äta mina nudlar nu. Bbyeee


Update 20.24:
Jag har ont i magen av all mat, dessutom är jag inte lika low som forut. Kollar på It's Complicated men den är snart slut, det kanske blir Kick-ass efter den? Vi får väl se vad som orkas med.
Någonting saknas mig, en hand, en annan människa.. Skin mot skin, en ynka liten kram. Någon att ligga bredvid, sitta nära, luta sig mot. Någonting saknas mig, fast någonting finns i närheten, men inte i samma rum, eller del av staden. En braskamin är även den värmegivande, lekande lågor, glödande vedklabbar... Glöden är röd, kärlekens färg.
Tu me manques.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0