-

Ohyes, måste verkligen lägga över bilder från hårddisken eller eventuellet ta mig ut och fotografera lite så att jag utökar min samling av bilder till blogg och andra uppvisningssiter.
I vilket fall som helst slutade jag klockan 17,00 med biologi (började åtta), touch luck må jag säga. Nej, dagarna är långa och sena, men så är det. Dessutom ska jag idag försöka skriva åtminstonde en engelska uppsats eftersom jag imorgon ska ut och fira min kära mormor på restaurang. Inte nog med det måste jag ta med mig fika på fredag till skolan, hembakat ska det vara, och alla har beställt regnbågsmuffins. Det kommer liksom ta halvt forever att baka dem.. Men it's fun och de blir söta.

Howdy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0