Yo, Fatso

Hey, ugly.

 

Renarama tjockisdag idag, huga. Massiv lunch i form av Saigon och sedan massa äcklig grädde (fick på fingrarna hela tiden), vitchoklad vilket visserligen är nyttigt meeeen tjockisdag. Funderar just nu på att göra läxor, men mitt huvud säger neh. Vill helst av allt bara ut och övningsköra, för snart är lovet slut! Åh, vad lovet har gått fort, sjukt fort..

Nu längtar jag som en lite gnu till det underbara påsklovet som komma skall, om xantal veckor, medans jag dricker mitt iskalla vatten och lyssnar på Svenska Hollywoodfruar (tv play, olika kanaler, woooonderful!). Usch, nu fryser jag ihjäl, ska ta mig en varm filt, titta lite nördigt i skolkatalogen och sedan bara, läsa? Pesten.

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0