The Hourglass

 

Kameran följer med till jobbet imorgon! Ska bli till att fota massvis av semeltillverkning och kanske annat roligt. Stått i kassan mest hela dagen, så sommarjobbet är nu kirrat, ohja, jag är en lycklig tjej. Lyckligare blev jag när det nu blev 80% säkert att vi åker på en resa till Grekland (troligtvis) runt skolavslutningen, åååh! Jag längtar verkligen tills biljetterna är bokade och man säkert kan säga att det datumet åker vi. Skulle dessutom bli min första resa till Grekland, inte fy skam det heller eftersom det verkar vara så gruvligt vackert och varmt (:

 

I valet och kvalet om jag ska plugga, körteori/skolarbete, eller om jag ska läggamig och slappa eller kolla efter lite härliga vår saker på nätet! Mormor ska iaf ta med sig sin fina ringsamling in till stan imorgon så man kanske kan udvidga sitt accessoar fråd och sedan kan man hitta lite smått på stan (när jag hinner ta mig dit).

 

Imorgon lär det också bli dubbelt upp med träning, om halsen tillåter, först friskisgymmet med pöjkarna i klassen och efter det gammal hederlig handbollsträning i mina hemtrakter, Pettersberg.
Lär bli en ok dag imorgon... Skulle dock behöva mer tid för plugg...

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0