Snön lyser vit på taken


Borstar tänderna och ska snart dra iväg till Tullängen, dags att träna finfina småflickor! Efter det blir det övningskörning med far min och sedan hem, lite läxor, plocka lite och tillsist gäster. Fullspeckad lördag med andra ord, men hellre det än att bara sitte hemma på sin rumpa och inte göra ett endaste dugg, inte alls kul.

The sun is visible, indeed. Våren? Nej, härliga vinterdagar i slutet av februari, det gillas starkt, dock hade jag nog föredragit att snön inte längre låg på vår mark och att fåglarna kvittrade sådär vårigt i träden. Är ganska taggad på en löptur, men känner att en förkylning är påväg.. Hoppas på att jag kan träna igen, ordentligt på måndag efter att jag har jobbat lite :)

Ska pallra mig iväg nu!

Update 17.04:
Vill köra SingStar men det verkar inte som att min syster har lust med det, tråkigt. Får nöja med att uppdatera min Spotify lista och sjunga med till de härliga tonerna som tas i alla superlåtar. Passar även på att ta lite nice kort med det roliga macroobjektivet istället för att göra matteläxan (duktigtjej).
Snart kommer the guests, bör kanske plocka undan lite grejs så att det ser lite treflans ut. Får bli det istället för SingStar, som är helt ovärt att köra själv.... om man inte är SJÄLV hemma såklart.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0