Pardon me?

Sov hos far min igår till idag, övningskörde en del och har kommit fram till att fickparkering är min grej! Mycket lättare än vanlig parkering, hihi. Blev även bio igår kväll med min syster och moster "Låtsasfru" har verkligen ingen aning vad orginaltiteln är, men rolig var den. Tråkigt att Mia fick sitta på hörnet i raden bakom oss :/ men det var fullbokat otherwise.

Har rättat ett av mina franska arbeten nu, ett till kvar och sedan kemi, svenska, matte, ekonomi mm. roligt liv!
Ska sluta klaga och komma på något intressantare att skriva. Check out lfstore.com helt fantastiska kläder, älskar verkligen sidan och skulle inte alls tacka nej till en resa till the States avec mi amour. Är trött på snö, kyla och grått väder, vill ha sol, värme och allt som hör till! Sommar, jatack!


Update 18.40
:
Jag suger på att göra läxor! Tänker därför ta en paus från datorn och pallra mig ner till TVrummet. Aldrig mera tjockistv!? Platt tvn sitter nu på våran vägg och tjocktvn står i blårummet, fytusan, nu är även vi mainstream! Kommer sakna den fina gamla tvn som vi har ärvt från någon gammal släkting (pappas farmor trorja). Funderar på att ta med mig Mr. Chemistry ner? Fast näää, han är lite för tung för att släpas upp/ner.
Men snälla, kolla in lfstore.com helt otrolig! Önskar det fanns i Svedala, hade bott där :D


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0