Panic in my bedroom



Letar Extended Essat topic tills imorgon, PANIK! Måste finna mig en research question som jag ska lyckas göra ett otroligt bra labb på plus att jag ska lyckas skriva cirkus 4000ord. Någon som har tips på intressanta idéer inom biologi som man kan skriva om, hehe. Upptäckte nyss att biologi är ett av de svårare ämnen att skriva ee i, men det är dock det intressantaste hehe.
Jag har inte bestämt mig om det blir djur, plantor eller bakterier heller. Ich. Jag hatar att bestämma, avskyr att jag är så velig.. Önskar jag redan som Karim hade startat med den lilla uppsatsen, fast nä, procrastination for the win liksom..

Ska återgå till letandet så att jag även hinner fixa engelska presentationen och CAS reflections inför morgondagen, plus lite extra matematik plugg eh? Hehhe. Och mon francais, j'ai besoin parle plus de francais... Eller något.

Au revoir

Update 22.36:
Kass, urusel, sämst. Handboll är helt enkelt inte min grej...
Ha en super alla hjärtans dag medans jag sysselsätter mig med de resterande läxorna och öhh... sover.
Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0