Minnen för livet

 

Fann gamla notes från Band class och betyg från Pakistan... Hehe, jag måste erkänna att det fick mig att sakna det hela en del! Vilka minnen, vilket land, vilket folk, allt liksom. Hur vi hade English, Chemistry, French, Band, Algebra, Computer (fyhelvete för Algar), Arts..... ÅH! Saknar Arts och Band som in i helvete, sjukt roligt ju.

 

Nu sitter jag däremot och lyssnar på Spotify och ska strax fortsätta med städningen av rummet. Behövligt då alla böcker, kläder, grejer i allmänhet bara ligger huller om buller i hela rummet. Måste också damma min lovely Ben & Jerry's samling (typ 54 tubs) och Svampbob samlingen :D

 

Povel Ramel - Jag diggar dig, ganska najs! Hehe, härlig mix man har i bland och älskar namnet på listan "I loved you first"... "he is going to kick your fucking ass, and you know is name is kyle gass".

Rummet kallar,

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0