Me, Myself & I


Oh, känner mig så egocentrisk, flera inlägg med bilder av moi! Ska lugna ner mig på den fronten så fort lovet kommer och jag har tagit fler nya bilder som jag kan lägga upp :)
Anyhow, känns som jag har vattenånga i mina lungor/bröstet, inte det minsta kul.. Vill att det ska bryta ut eller något så att det försvinner for ever och jag kan utan risk för allvarliga skador träna, hehe.


Har inte gjort några läxor ännu och jag skäms för det. Dock gjorde jag både ToK och franska på min fina håltimme imorse, men skulle plugga kemi när jag kom hem. Fryser däremot rumpan av mig så har inte riktigt orkat sätta mig vid 10kgs böckerna, ugh.


EXTREMT SÖTSUG! Hatar sådanna dagar, bara småätande och onyttigt... Det är ju inte ens gott egentligen. Nej, ska äta frukt så jag blir kvitt det hemska suget efter söta karameller och annat innehållande mycket kalorier. Annars lär man blir sumobrottare som vuxen när ens metabolicrate (ämnesomsättning?) saktar ner... Biologi is da shiet liksom.

Onödig info, men funderar på att ta en sväng runt staden imorgon, införskaffa lite nya kläder. Hehe, så kan jag blogga om något vettigt!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0