Måndag 28/2 2011

 

Back on track, i skolan alltså. Slut på ett sjukt kort lov och nu börjar skolan och stressen igen (härligt!). Älskar att jag snart fyller 18, har skrivprov, körprov och franska prov samma vecka, askalas! Det skulle vara en underdrivt att säga att jag är lite nervös inför det kommande provet och jag skulle även ljuga om jag sa att jag gillar IB, för det gör jag fan heller. Åh vad skönt det hade varit att gå ett vanligt sam eller natur program!? Eller till och med estet! That would've been amazing! Slacka, festa, träffa folk, inga läxor! Men nej, jag ska vara över ambitiös och ta livet av mig, men jag får se det positivt: nästa år är det över och jag blir vuxen på riktigt!

 

Ska skriva rent min franska broschyr nu och ladda inför träningen som börjar 21.00 (buhu). Avskyr verkligen träningarna så sent, jag är banne mig totaldöd dagen efter!
Det är måndag, slut på lov, jag sitter och fryser i min soffa och Martin gidder icke svare på sms. Nej, tuller bare, han svare nyss :P (mina fina norskskills).

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0