Hey shorty!

 

Ingen träning, någon spelar trumma i min skalle och äter kakor i min hals. Har varit hos los hairdresser idag.... Blev kort! Höhö, enligt mig, men det var behövligt. Sjukt slitet. Ska banne mig fundera på om jag ska klippa det KORT nästa gång, vet inte om jag har modet till det dock :). Kanske ska nöja mig med att förga det i någon rolig färg till våren?

 

Fick också övningsköra till Marieberg idag. Kanske inte det bästa idag, men man tar väl all träning man kan få, så man lär sig köra brumbrum. Suck, påminde nyss mig själv om teorin.. Hihi (hey, loser), kan ingenting typ.

 

Hembjuden till Martin... Åka/stanna hemma? Vill åka dit, men har verkligen ingen ork. sova.. f'låt<3

 

Ska continue med mitt arbete och ta och hosta lite.

 

Ses

 


Kommentarer
Postat av: Tove :3

Klipp, klipp, klipp! ;)

2011-02-17 @ 20:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0