Det snurrar i min skalle





Glömde för ögonblicket bort att jag hade en blogg och därav borde skriva lite i den... Gårdagen var jobb plus middag på Brasseriet och idag blev det jobb.. Har otroligt ont i kroppen och halsen men ska lite innan åtta bege mig till den underbara Pettersbergshallen weho. Ska åtminstonde testa att träna, har jag tur/otur så bryter helvetet ut och jag blir frisk eller så kommer det att fortsätta gro i min kropp (vilket jag hoppas på att det inte kommer att göra).
I vilket fall som helst vill jag inte längre se några semlor, jag är sjukt stressad inför alla läxor som jag måste göra och den sömn jag skulle behöva ta igen. Dock är jag lite lugn inför körkortet efter lektionen idag. Upptäcker lite random blåmärken på armen men vad tusan, det positiva med allt ihop är att jag kommer få lön och jag får dessutom ta ett varmt otroligt bad på kvällskvisten! Ohyes.


Update 22.57:
Supertunga ögonlock, löpningen var underbar, mestadels av träningen i försvar, underbart. Får se imorgon hur halsen tar sig och sedan blir det jobbajobbajobbaaa (HippHipp-style). Ska även ta mig i kragen och plugga skallen av mig och komma ikapp for once, hähä. Framför tv-n.
Ska kanske ta mig upp till min dator nu och titta på Halv åtta hos mig eller kanske Sveriges värsta bilförare.
Go'natt!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0