Bättre sent än aldrig

Åhnej, jag är inte alls sämst på att uppdatera min blogg... Har varit hos pappa och datorn där är lite väl seg för blogginlägg, därför blir det inte så många.
Söndag idag alltså, kul.. Skola imorgon, kalas. Men helgen har varit guld i vilket fall. Fredag, pulka+18årsfest för Hassan, lördag, Martin+träna små flickor+myskväll i huset, söndag, slappa+läxor (när jag får ändan ur att göra dem). Kortfattad helg.

Hehe, har även gjort halkan! Det är det roligaste någonsin ju, hehe. Åkte med Emma (y' vi hade ganska kul i våran bil faktiskt. Och nog känner man sig vuxen när man sitter två 17åringar i en bil.


 

Update 17.41:
Försöker skriva en trevlig liten engelska uppsats efter att jag har gett upp matteräknandet (miniräknaren ligger kvar hos far min, suck). Går inte sådär jättebra då jag inte har en aning om hur det är meningen att vi ska börja uppsatsen (IBare får gärna hjälpa till om de läser detta). Måste även tillägga att jag har ont i öronen, asnajs? -Nej inte det minsta hehe.

Lillasystern har även bakat kladdkaka (stickycookie) idag vilket betyder att man lär gaina xantal kilo, muuummmma. Eller? Kanske ska leka med kameran efter att uppsatsen är klar? Var ett tag sedan, fast nej... Procrastination.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0