Det kryper, snart är det över.

En väldigt dåligt uppdaterad blogg. Men såhär när den ovita julen har passerat, klappar har delats ut och släkten har umgåtts kan det kanske vara dags att skriva lite...
Finns inte mycket att säga mer än att julen var otroligt trevlig och jag fick fina presenter från hela bunten (tack!). Kan även berätta att jag idag var uppe på mellandagsrean tillsammans med min mormor, trevligt det.

Musiken fyller mina öron. Tumblr är min vän. Det är jullov. Jag får njuta så länge det varar... Tills det är dags att sätta sig vid böckerna.. Sista veckan innan skolan drar igån. För att vrålplugga. Snart exams. Snart extended essay. Snart TOK uppsats. Snart slut. Snart är allting slut. Ingenting finns för evigt. Inte någon. Inte jag, inte du, inte världen. Vänskap, kärlek, hat, oro, stress, lycka. Allting tar slut.. Byts ut.
Trötthet. Påfallande. Tynger ögonlocken.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0