Så det kan gå

Nu har vi precis tänt första ljuset i adventsljusstaken! Det höll  på att sluta i katastrof, hehe, började småbrinna lite, men vad tusan :) Sen har julstjärnorna åkt upp och strax ska det värmas lite glögg (inte jättemums, men vad gör man inte för julen). Hmm, funderar på om jag ska föra över bilderna från igår till datorn, men borde först göra klart min engelskauppsats. Kanske gör det efteråt? Hehe, Martin&Mathilda är så söta såå på de bilderna :)
Åh, var ute och övningskörde i det härliga snö(o)vädret förut också, gick 'la fint skulle jag vilja påstå. Eller ja, det gick inte allt för illa (a)

Piff och Puff på TV dessutom, hehe, ibland är det bra att syrran är TV-nerd.

Okej, lite ovärt inlägg, och inte nog med det, det andra för idag. Jag urartar!
Hehe

Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0