Rush hour

Tjabba! Hemma från träningen, roligt var det.
Idag var en fullspäckad dag, började åtta med skjuts till skolan (tack mamma), sedan blev det biologiprov sista lektionen, sen till Pralinen för att vänta till 14.50 och sen körning en timme på bilskolan :)
Hehe, dessutom tjänade jag 200kr på att fota min farfar, Irene och deras vovve (tog typ en 20min) och sen iväg till träningen som började 17.00. Snabbtjej, känner mig som en superhjälte, yes.

Nu ska jag skriva labbrapport och göra min franska läxa tror jag allt.
Carpe diem.




Kommentarer
Postat av: Johan

När du är klar med de så kan du göra mitt svenskaarbete så slipper jag;)

2010-11-24 @ 23:24:05
Postat av: amanda

Så du har hittat hit? Heheh, roligt du! ;)

2010-11-25 @ 17:55:54
URL: http://ojdeturartar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0