Pepparkaksglass

Okej, hatar min cykel och excel! Min cykel tjuter som jag vet inte vad och excel vill förfan inte alls sammarbeta med mig :'(

Hehe, fast nu lyckades jag bli vän med excel :). Tjatar om mina läxor hela tiden, men är nästan klar med the lovely biology report *tummenupp*. Sen ska jag leka ihop en broschyr i franska!

Åhnej, kanske man ska gå tillbaka till word dokumentet och skriva på sin conclusion (touch är bättre än hearing) ;)

One fish, two fish, red fish, blue fish.
Lev gott




Uppdatering 23.07: Ohyes, jag är duktig! Labbrapport (check), franska broschyr (check), utskrift på G. Blä, så mår jag illa av Toblerone, det är verkligen inte gott. Nej nattinatti.

 


Kommentarer
Postat av: Nico

Varför i hela Kthulus namn använder du det svindyra Windows Office när man kan använda Open Office, som är samma sak fast gratis och bättre?

2010-11-28 @ 14:40:26
Postat av: amanda

För att jag inte betalat för min version av Windows Office så det är liksom topp! hehe, inte dyrt alls ^

2010-11-28 @ 16:47:22
URL: http://ojdeturartar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0