Lilljul

Jul, jul, strålande jul. Idag far vi ut till landet för att fira lilljul med halva tjocka släkten. Kommer bli otroligt skönt att få åka ut till landet och bara ta det lugnt, nu är det trots all inte alls mycket kvar i skolan. Dock måste jag lyckas pressa in Citizen Kane i helgen, engelska assignment. Dock glömde jag pappret i skolan, så har nollkoll på vad frågan om själva filmen var? Men det löser sig väl.

Lite ovärt inlägg, heh. Jag kommer inte ta med mig datorn ut, får jag en stund över lånar jag min morfars och uppdaterar kanske någonting där ifrån. Annars blir det imorgon med kanske några nya bilder.

God jul


Update 21.36:
Lilljulen avklarad, massor av paket. Hehe, och en ny dator var det här :) toppen säger jag bara, fast tråkigt att det kanske inte blir julklappar på julafton :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0