Sup doooog?

Syrran sjunger Staffan var en stalledräng, mamma byter om och jag ska snart hämta min kemibok. Nää, inte mycket pluggande har det blivit av idag. Kom precis hem. Har däremot stått och gett ut glögg till härliga pensionärer på ICA City och pepparkakor till de snälla barnen som sprang runt där inne. Ja, ännu ett jobb för handbollen. Hade behövt dagen till att studera periodicity och allt det andra, men ja, man måste väl ställa upp.

Lyssnar på min underbara Spotify lista också, åh, jag gillar den STARKT! Öh, min mamma kom nyss in med tre BHar och sa att hennes bröst inte är så fasta som när hon var 25... Ja, jag har aldrig påstått att min familj är normal och kommer aldrig att göra det heller.

Usch, kom nyss och tänka på chips. Är det inte förbaskat äckligt!? Eller nej, det är det inte.. Men egentligen. Om man skulle elda upp ett chips, det tar ju väldigt lång tid... Och dessutom droppar det fett från det eller hur? Fatta då hur svårt kroppen har att bränna chipset. Nej, frukt och grönt ska dä' va! 

Alltså alla mina inlägg är helt random. Fattar inte varför jag skriver dem, hehe. Får inspirationen från musiken, är inte ens jag som skriver, bara fingrarna som trycker på bokstäver som tillslut bildar ord och blir till meningar. "Jag tog en kula för dig" "för dig ska jag, göra det tusen gånger om", Daniel Adams-Ray är faktiskt bra.

Funderar på om jag ska lägga över bilderna från landet, har ännu inte gjort det, hmm. Nej, får kanske bli senare det :D

Göra det tusen gånger om, seees.




Kommentarer
Postat av: Nico

Chips äger!

2010-12-13 @ 22:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0