Pudersnö i backen

Höglekardalen - Östersund - Mora - Borlänge - Örebro, hemma från platsen med mest snö i hela Sverige.
Den här miniveckan har varit helt fantastisk med snowboard och mys i en liten stuga uppe i Höglekardalen. Det började med en smärtfri tågresa till Östersund med min kära mor, syster och pojkvän, vi kom endast en halvtimme senare än beräknat, och där mötte Micke upp oss för att sedan köra oss till våran stuga i Höglekardalen. Åh, det snöade konstant de första dagarna (enbart dagen vi åkte hem föll det inte en endaste flinga). Pudersnö, spårig backe och snowboard (tummenupp'. Nej, det var härligt. Jag gillade det verkligen, och dessutom var vi ju på stället med mest snö i hela Sverige, hehe :)

Men nu är jag hemma, efter en helt otrolig resa med min Martin, inte det minsta försenade blev vi, grejt SJ! Ska ladda över lite bilder till datorn senare. Blev tyvärr inte så många eftersom det snöade massor och kamera+snö=death..

Höhö. Värt! Nu ska jag nog pallra mig uppåt och lägga mig i MIN säng och sussa sött. (oh, alliteration)

Nattinatti, och jag bjuder på en bild från forna vintertider (förra året).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0