Magical Memory

Inget inlägg blev det igår inte, men skyll inte på mig! Blogg.se var nämeligen ointaglig för sina användare. Jag vet inte vad felet var, men att logga in gick då inte alls..
I alla fall, igår var det träning igen efter ett smärre uppehåll (onsdagen inställd), det var jag och Fia tillsammans med killarna! Heh, vi körde med de väldigt fina och stora pojkbollarna, men efter mycket om och men kunde även vi passa normala passar med dem :)

Idag blev det julklappsshopping. De flesta klara, i alla fall de som ska få julklappar i morgon. Vilket känns skönt. Hittade massa fina pyjamas shorts på Kappahl som jag skulle ha införskaffat till min kära mor om hon hade använt pyjamas. Men icke då, inte ska det vara lätt att handla julklappar.

Åh, just det. Hade min svenska presentation idag, ett roll spel på In Cold Blood. Det gick väl helt okej, dock må jag säga att det är ytters komplicerat att prata som Truman Capote, hmmmm.

Nu skall jag klä vår fina gran så att den ej behöver stå naken, sedan ska jag slå in julklappar samtidigt som jag tittar på de avsnitt av julkalendern som jag har missat. Efter det ska jag skala potatis och lägga den i en skål med vatten och tillsist ska jag antagligen sätta på Citizen Kane, bara jag hittar frågorna till den. OM jag inte bestämmer mig för att titta på de hääärliga julfilmerna som bör gå på TV vid det här laget. (Det är trevligt att vara ensam, man får göra vad man vill).

Hej, mitt vinterland!

Bjuder på en bild från Florida, Harry Potter världen :)

Update 21.42:
Julklappsinslagning och granklädning blev det i kombination med Elf, och nyss kom mor min hem också. Dock var det ganska skönt att vara ensam, hehe, speciellt att stå och skala potatis i tystnaden. Man får liksom en känsla, svår att beskriva, men en känsla i magen av förväntan, undran. Vad vet jag. Snart är det jul.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0