Hey Dolly Parton

"Här kommer Piff&Puff", melodin som spelas i bakgrunden då jag skriver det här. Jaha, idag är det dagen före nyår. Snart är det 2011, ehhhh. 2010 har varit ganska toppen faktiskt; Kroatien, Usa, Frankrike, Höglekardalen, Norge och massa annat skoj. Ett riktigt fartfyllt år må jag säga. Och förhoppningsvis får vi veta idag eller imorgon om det blir någon Tampas Bay i sommar...

Anyhow, idag far vi ut till Nornäset och cirkus Kumlin, najs. Det kommer urarta brutalt, men jag är van. Har man känt herr Kumlin sedan man var bebis så klarar man vad som helst. Det brukar bli riktigt skoj tillsammans med dem, för tre/fyra år sedan sprängde de sprängdeg i skogen på nyår. Ja, jag ska inte säga för mycket för då kan det kanske gå illa eller något, hehe. Nämen det lär bli skoter och raketer där ute i alla fall, och massvis av mat.

Nu blev det här ett väldigt skumt inlägg, men ja, 2011 hej!

BTW, har ni läst Expressen? - heheh, Kissie har återigen blivit attackerad (eller snarare hennes pappas lägenhetsdörr, där även hon bor) och eftersom det står "Borgar hora" på dörren anser hon att det är extrem vänster människor som har gjort det. Hon är rolig hon. Dock har jag egentligen ingen åsikt i frågan eftersom jag ALDRIG har besökt hennes blogg.. och kommer nog inte göra det heller. Det räckte med de inlägg som fanns med i tidningen (tejpa ner brösten, leverans tid pga kändisskap, bomberna..), nja ska inte säga någonting.. vill inte vara elak.


okej, ovärt. Ha det bäst, skriver åter 2011!


Gammal bild, 2009 eller 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0