Free Riders

Mamma spelar Kinect, syrran uppdaterar bloggen, Micke kollar på när mamma hoppar som en tok och jag vaktar pepparkakorna i ugnen. Söndag. Dagen efter lilljul. Känns som julafton redan har varit, som att allting är över, men så är det inte alls.

Åh, måste lägga över alla mina bilder plus skoldokument på den här datorn nu, men just nu är jag för lat. Fick dock en mini externhårddisk så det är ju bara att lägga över lite sådär huxflux. Jag fixart senare :)

Ohyes! Imorgon har jag sovmorgon dessutom, kommer bli askalas. Hoppas jag på i alla fall, måste dock plugga lite biologi. Btw, har dessutom sett Citizen Kane nu, kan faktiskt rekommendera den, den är sisådär i början men artar sig mot slutet. Hehe, dessutom får man se honom stå och hänga på en balkong med Hitler i början, man undrar ju.


Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0