En tom säng

Batteriet på mobilen är lika med zero, TV står på som vanligt, elden brinner i kaminen, mamma och Micke sitter i soffan och syster sitter vid sin dator, hääärligt. Lite, men igår var det fest! Och inte vilken fest som helst, utan stjärnparadsfest. Började med förfest för Scen och Tek. i Kumla (yes, landet) där åt vi pizza och körde härliga lekar, Hey, let the hoolahoola game begin, YeHa, let the hoolahoola game begin!, plus "wtfwtf how about a headfuck". Sen tog vi the bus in till staden och vidare ut till lokalen. Kvällen flöt på och självfallet urartade det, men ingen större skräll när stjärnparaden är inblandad.
Martin+hans mamma kom och hämtade mig och hans syster, så for vi hem till dem och sov lite. 

Nu ska jag faktiskt snart gå upp och lägga mig i min otroligt mjuka och stora säng, ensam, för min pojkvän föredrar fotboll framför mig (ogilla). Hoppas du ser det här Martin! 

Byebye 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0